Spelontwerp Age of AI TNO
Artificial Intelligence uitgelegd in spelvorm
Voor TNO ontwierp ik alle uitingen van het door hun ontwikkelde spel Age of AI, een bordspel waarin de spelers zelf een fictief AI device moeten bouwen om daarmee een missie te voltooien.
Tijdens het spel worden de spelers zich steeds meer bewust van de praktische en ethische consequenties van hun ontwerpkeuzes. Het spel is dan ook ontwikkeld om ambtenaren en militairen te leren wat er mogelijk is met AI en wat de gevolgen er van kunnen zijn.
Selected Works
Iconen BeverIconen
Verpakkingen Coco & SebasIllustratie & Iconen
Wayfinding Slot LoevesteinWayfinding
Utrechtse gezinswandelingen LudensWayfinding & illustratie
Infographic Stadshout Buurman UtrechtInfographic
Utrecht speelkleed LudensIllustratie
Spelontwerp SiaNe TNOIllustratie
Infographic Utrechtse NachtInfographic
Spelontwerp Age of AI TNOIllustratie
Affiche Return of the nighttrainIllustratie
Infographic Utrechts LandschapInfographic
Interactieve infographics Croonwolter&drosInfographics & illustratie
Illustraties The Impact DaysIllustratie
Illustraties CargoguideIllustratie
Toolkit crisismanagement Ministerie IenWInfographics & iconen
Coverillustratie WVL rapport RijkswaterstaatIllustratie
Omslag catalogus North & South Catharijne ConventIllustratie & Infographics
Plattegronden stadion FeijenoordWayfinding
Vouwkaart DomkwartierWayfinding
Interactieve kaart placemaking Amsterdam UvAWayfinding & illustratie
Infographics Stadsbedrijven Gemeente UtrechtInfographics
Iconen dakbedekkingIconen
Plattegrond DeFabriqueWayfinding
Stedenposters en souvenirsIllustratie